Sunday 18 March 2012

USANA VISIONEX




VISIONEX™
Apabila semakin tua, maka penglihatan kita tidak setajam dahulu lagi. Pendedahan yang berpanjangan kepada sinaran ultra lembayung (UV) dan cahaya biru berbahaya sepanjang proses penuaan, mungkin menyebabkan kerosakan angkara radikal bebas yang berlebihan terhadap mata. Ini seterusnya membawa kepada kemerosotan makular berkaitan umur (AMD) dan penyakit katarak.

Mata bertindak secara terpilih dan memilih untuk meletakkan Zeaxanthin tepat di tengah makular, suatu kawasan yang paling penting untuk penglihatan pusat dan juga kawasan yang paling memerlukan perlindungan. Wujud dengan konsentrasi yang agak tinggi dalam kanta dan retina, dua karotenoid ini memenuhi dua fungsi yang amat penting:

*  Melindungi mata daripada cahaya UV yang merosakkan. Bertindak sebagai penapis untuk menghadang cahaya biru yang berbahaya dan juga sebagai antioksidan, kedua-dua Lutein dan Zeaxanthin membantu mengurangkan risiko AMD dan katarak, yang menjadi penyebab utama kebutaan global.
*  Bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi kanta, retina dan makular daripada dirosakkan oleh 
radikal bebas akibat pendedahan kepada sinaran cahaya matahari, skrin komputer dan bentuk cahaya berbahaya lain.

MENGAPA PILIH VISIONEX™

* Suatu formula unik dan komprehensif yang mempunyai ramuan untuk mengekalkan visi, termasuk lutein dan zeaxanthin dan kompenan antioksidan yang penting yang didapatin dalam mata.
* Mengandungi Vitamin C, ekstrak bilibery dan zink untuk sokongan tambahan dan ini dapat mengekalkan kesihatan mata.

CADANGAN PENGAMBILAN

Dua (2) tablet setiap hari. Jauhi daripada kanak-kanak.

Produk : Visionex™
Harga : RM 137 *Tambah RM 5.00 Untuk Kos Penghantaran

[Untuk Tempahan Hubungi 019-9283252 (Puan Hanisah) @ 0132252802 (En. Hanafi)]

No comments:

Post a Comment